2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
پنكه ايستاده AEG مدل VL 5569 LB

مشخصات اصلی


ابعاد 44 × 38 × 122 سانتی متر
وزن (کیلوگرم)8
توان85 وات
ریموت کنترلدارد
تایمردارد
قیمت: 1500000 تومان

معرفی اجمالی محصول

شرکت AEG توسط امیل راتناو در سال ۱۸۸۳ ابتدا در شهر برلین در کشور آلمان تاسیس شد نخستین نام این شرکت ( شرکت آلمانی برق ادیسون ) بود و امیل راتناو در همان سال ها با خرید امتیاز ثبت چندین اختراع از مخترع بزرگ و نام آور آمریکایی “توماس ادیسون” این شرکت را راه اندازی کرد و محصولاتی را تولید نمود همین شرکت بعد ها در سال ۱۸۸۷ به نام آ.ا.گ (AEG) تغییرنام یافت.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پنکه آ ا گ مدل VL 5569 LB یک محصول متفاوت با قدرت کارکرد بالاست. این محصول با توان مصرفی 85 وات از برق شهری تغذیه می‌کند. در طراحی ساخت این مدل از سیستم خنک‌کننده و مرطوب ساز استفاده شده که این باعث مرطوب شدن هوا و همچنین جلوگیری از خشک شدن پوست می‌شود. تنظیم سرعت باد هم در این مدل سه حالت دارد که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید آن را در حالت کم، زیاد و یا پرقدرت قرار دهید. این دستگاه همچنین مجهز به تایمر بوده که می‌توان با زمان دادن بین 30 دقیقه تا 7.30 ساعت در روز برای روشن بودن و خنک کردن دستگاه از آن استفاده کرد. همچنین در پایین دستگاه یک مخزن آب 3 لیتری تعبیه شده که باعث مرطوب نگه‌داشتن محیط شود. از ویژگی‌های دیگر این مدل می‌توان حالت وزش باد نوسانی نام برد که به‌صورت خودکار وزش باد درا در سه حالت (قوی، متوسط و کم) تقسیم کرده و در فضای اتاق پخش می‌کند. یک ریموت کنترل هم برای دستگاه تعبیه شده که به شما برای انجام وظایف دستگاه کمک می‌کند. این محصول دارای محافظ پره فلزی بوده و قابلیت تنظیم زاویه شیب‌دار را دارد.



برچسب ها: AEG VL 5569 LB Fan , AEG , پنكه ايستاده , پنكه ايستاده قيمت , بازرگانی چرو , پنکه ریموت دار , پنکه بانه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط