صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
پنكه AEG مدل VL5529

مشخصات اصلی


نوع دستگاهپنکه رومیزی دیواری
وزن2.3 کیلوگرم
جنس بدنهپلاستیک
تعداد سرعت3
قفل کودکندارد
ارتفاع42 سانتی متر
توان30 وات
قیمت: 430000 تومان

معرفی اجمالی محصول

شرکت AEG از سال 1898 میلادی به عنوان یکی از مهم‌ترین تولید کنندگان ابزار برقی حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز نموده است . برند آاگ در بازارهای تجاری در سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا به عنوان برندی منحصر به فرد شناخته شده است. تمرکز شرکت AEG بر روی ترکیب تکنولوژی و طراحی، باعث تاثیرات شگفت‌انگیزی در توسعه‌ی ابزار برقی گردید.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پنکه رومیزی دیواری کوچک آ.ا.گ VL 5529 با توان 30 وات هوای خنک و مطبوع را برایتان به ارمغان می آورد. پنکه آ.ا.گ مجهز به 3 سرعت کند متوسط و تند می باشد و جهت حرکت آن به صورت چپ و راست می باشد. با بالا کشیدن دکمه روی بدنه محور چرخش پنکه ثابت می ماند. از ویژگی های پنکه آ.ا.گ قابلیت نصب آن به روی دیوار می باشد و می توان از آن به عنوان پنکه دیواری استفاده نمود. طراحی ریز شبکه از داخل شدن دست افراد بخصوص کودکان به داخل پنکه جلوگیری کرده و ایمنی دستگاه را افزایش می دهد. جنس شبکه های پنکه فلزی و مقاوم می باشد.




برچسب ها: پنکه رومیزی کوچک , پنکه رومیزی , پنکه دیواری , پنکه بانه , پنکه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط