2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بخاری گازی مروارید سوز مدل 12000 ساده

مشخصات اصلی


نوعگازسوز
کشور سازندهایران
ارتفاع69 سانتی‌متر
حجم گرمادهی8100 - 3500 کیلوکالری در ساعت
جنس بدنهورق فولاد
سیستم ODSدارد
ترموکوپلدارد
سیستم فندک پیزوالکتریکدارد
ابعاد69×32×84 سانتی متر
قیمت: 1500000 تومان

معرفی اجمالی محصول

بخاری یکی از لوازم ضروری در منازل می‌باشد. بخاری وسیله‌ای برای گرم کردن محیط داخل منازل یا … است. چند نوع بخاری در بازار موجود است که بخاری با دودکش و بدون دودکش (زمین،دیورای،برقی) می‌باشد که یا با گاز طبیعی یا گاز مایع یا برق کار می‌کند. برای مصرف در داخل منزل بهتر است از بخاری با دودکش استفاده کنید زیرا ایمنی بیشتری دارد. بخاری‌های بدون دودکش معمولا مناسب مکان‌هایی مانند مغازه‌ها و محیط باز است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ویژگی و امکانات بخاری مروارید سوز 12000 ساده

بخاری گازی مروارید سوز مدل 12000 ساده دارای استاندارد ملی مورد تایید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می باشد. این محصول مجهز به سیستم مکش طبیعی بوده که با نصب صحیح بخاری، شومینه و دودکش آن‌ها و همچنین تهویه مناسب هوای داخل ساختمان گاز منواکسیدکربن تولید نمی‌کند و گازهای حاصل از احتراق را نیز به طور کامل به بیرون ساختمان منتقل می‌شود. حجم گرمادهی این بخاری در ساعت بین 3500 - 8000 است که در مدت زمان کمی محیط را به خوبی گرم می‌کند. همچنین دارای درجه کنترل میزان شعله‌ است که بسته به دمای محیط می‌توانید شعله بخاری را به راحتی کم و یا زیاد کنید.

راهنمای خرید بخاری گازی

در هنگام خرید بخاری قبل از توجه کردن و طرح و رنگ بهتر است به عمکلرد و استاندارد بودن بخاری توجه کنید. دستگاه که مجهز به سیستم حساس به میزان اکسیژن است. این سیستم ریسک ناشی از بروز حوادث ناگوار را به شدت کاهش می‌دهد. در ساخت بعضی از بخار‌ی‌ها فقط به سنسور حرارتی اکتفا می‌کنند که از لحاظ ایمنی مورد تایید نمی‌باشد. عملکرد این سیستم به گونه‌ای است که اگر حرارت بخاری را بالا ببرید و بدنه بخاری گرم شود این سنسور عمل کرده و بخاری را خاموش می‌کند ولی در مورد کم شدن اکسیژن موجود در هوا هیچ عکس‌العاملی از خود نشان نخواهد داد. نصب و راه‌اندازی دستگاه توسط سرویس کار مجاز انجام بشود. سرویس کار دستگاه را از لحاظ خروج گاز منوکسید کربن تست می‌کند که نقش مهمی در افزایش ایمنی دارد. همچنین در هنگام نصب باید به خروجی دودکش و نصب لوله بخاری به این خروجی توجه زیادی کرد.



برچسب ها: بخاری مروارید سوز 12000 , قیمت بخاری مروارید سوز 12000 , قیمت بخاری گازی بانه , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط