صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
بخاری گازی مروارید سوز مدل 9000 ساده

مشخصات اصلی


نوعگازسوز
کشور سازندهایران
ابعاد96.9×32×70.4 سانتی متر
جرقه زندارد
ترموکوپلدارد
امکان تنظیم شعلهدارد
جنس بدنهورق فولاد
حجم گرمادهی5700 - 2600 کیلوکالری در ساعت
قیمت: 1200000 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


بخاری گازی مروارید سوز مدل 9000


بخاری گازی مروارید سوز مدل 9000 ساده با بهره گيري از آخرين دستاوردهاي تكنولوژي و طرح ساده ، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی مرواریدسوز می باشد . از ویژگیهای بارز این بخاری میتوان به سیستم OSD آن اشاره نمود که به کنترل اکسیژن محیط می پردازد و در صورت کاهش درصدی اکسیژن ، بخاری به صورت خودکار خاموش میشود . همچنین مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل می باشد که در صورت خاموشی پیلوت بخاری ، جریان گاز بصورت اتوماتیک قطع می گردد . شرکت مروارید سوز این بخاری گازی را با ظرفیت حرارتی 5700 - 2600 کیلو کالری بر ساعت ، گاورنر ( تثبیت فشار گاز ) و دودکشی با قطر 100 میلیمتر به بازار عرضه نموده است.


ایمنی در بخاری ها


ترموکوپل: ترموکوپل یک سیستم ایمنی است که در هنگام خاموش شدن ناخواسته و تصادفی شعله، جریان گاز را قطع می کند. کلیه بخاری های شرکت مرواریدسوز دارای ترموکوپل می باشند.

سیستم کنترل اکسیژن محیط (ODS): سیستم ایمنی است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط به دلیل عدم خروج گاز مونواکسید کربن از بخاری، آن را به صورت خودکار خاموش می کند. تمامی محصولات شرکت مرواریدسوز دارای سنسور ODS می باشند.

گاورنر (Governor): این سنسور گاز ورودی به بخاری را تنظیم و در هنگام تغییر فشار گاز از خاموش شدن بخاری جلوگیری می نماید. کلیه محصولات شرکت مرواریدسوز دارای گاورنر می باشند.



برچسب ها: بخاری گازی مروارید سوز مدل 9000 ساده , بخاری گازی مروارید سوز , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط