2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بخاری گازی مروارید سوز طرح شومینه مدل رویال ۲۸۰۰۰

مشخصات اصلی


نوع سوختگاز شهری
نیاز به دودکشدارد
وزن39 کیلوگرم
سیستم ODSدارد
ترموکوپلدارد
گاورنردارد
قیمت: 1950000 تومان

معرفی اجمالی محصول

شرکت مرواریدسوز یکی از تولیدکنندگان عمده بخاری گازی در کشور است. این شرکت با بیش از 30 سال سابقه در صنعت تولید بخاری سعی کرده است تا از جدیدترین تکنولوژی و ماشین‌آلات جهت تولیدات خود استفاده نماید و با بکارگیری دانش روز و استفاده از متخصصان امر، اقدام به تولید انواع بخاری‌های استاندارد می‌نماید.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


بخاری گازی مروارید سوز شرق طرح شومینه رویال مدل 28000


بخاری مروارید سوز مدل رویال دارای استاندارد ملی مورد تایید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران بوده که عملکرد و کارایی این بخاری گازی تضمین شده است. تمامی محصولات مروارید سوز مجهز به سیستم مکش طبیعی بوده که با نصب صحیح بخاری، شومینه و دودکش آن‌ها و همچنین تهویه مناسب هوای داخل ساختمان به هیچ عنوان گاز منو اکسیدکربن (co) تولید نمی‌کند و گازهای حاصل از احتراق را نیز به طور کامل به بیرون ساختمان منتقل می‌شود. بخاری‌های مروارید سوز مجهز به سیستم فندک پیزوالکتریک، ترموکوپل و ODS و گاورنر و یا سنسور حرارتی دودکش می‌باشد. بدنه این بخاری مروارید سوز رویال و دیگ بخاری از ورق فولادی ساخته و لعاب شده است که هنگام روشن شدن بخاری ایجاد بو نمی‌کند.


ترموکوپل: ترموکوپل یک سیستم ایمنی است که در هنگام خاموش شدن ناخواسته و تصادفی شعله، جریان گاز را قطع می کند. کلیه بخاری های شرکت مرواریدسوز دارای ترموکوپل می باشند.


سیستم کنترل اکسیژن محیط (ODS): سیستم ایمنی است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط به دلیل عدم خروج گاز مونواکسید کربن از بخاری، آن را به صورت خودکار خاموش می کند. تمامی محصولات شرکت مرواریدسوز دارای سنسور ODS می باشند.


گاورنر (Governor): این سنسور گاز ورودی به بخاری را تنظیم و در هنگام تغییر فشار گاز از خاموش شدن بخاری جلوگیری می نماید. کلیه محصولات شرکت مرواریدسوز دارای گاورنر می باشند.



برچسب ها: بخاری گازی مروارید سوز رویال , بخاری گازی مروارید سوز قیمت , بخاری گازی مروارید سوز , کمپانی چرو , شرکت مرواریدسوز ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط