2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بخاری گازی جهان افروز مدل JCF-200

مشخصات اصلی


نوع گازسوز
دودکشدارد
ترموکوپلدارد
امکان تنظیم شعلهدارد
جنس بدنهفولاد
حجم گرمادهی4500-2700 کیلو کالری در ساعت
قیمت: 1550000 تومان

معرفی اجمالی محصول

شرکت جهان افروز در سال 1354 در شهر مشهد فعالیت خود را در زمینه کولر آبی، بخاری گازی، اجاق گاز، آبگرمکن های گازی آغاز و از همان سال اقدام به تولید و عرضه محصولات با کیفیت طبق استانداردهای ملی نمود.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


یکی از پر فروش ترین بخاری های موجود در بازار، بخاری گازی جهان افروز مدل JCF-200 است که با طراحی شومینه ای زیبایی که دارد ، جلوه خاصی را به محیط منازل می بخشد. از ویژگیهای بارز بخاری گازسوز JCF 200 میتوان به سیستم OSD آن اشاره نمود که به کنترل اکسیژن محیط می پردازد و در صورت کاهش 18 درصدی اکسیژن ، بخاری به صورت خودکار خاموش گشته و جریان گاز ورودی به بخاری به طور کامل قطع می گردد.


جهان افروز بخاری گازی JCF200 را به فندک پیزو الکتریک تجهیز نموده که با اعمال نیروی خارجی و تحریک دو قطبی ها ، میدان الکتریکی ایجاد شده و منجر به جرقه زدن و روشن شدن سریع بخاری می شود . همچنین مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل می باشد که در صورت خاموشی پیلوت بخاری ، جریان گاز بصورت اتوماتیک قطع می گردد.


برچسب ها: بخاری گازی , بخاری گازی جهان افروز مدل JCF-200 , بخاری گازی جهان افروز , شرکت جهان افروز ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط